Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Slut energi!

Kategori: Allmänt

Varit full fart sen jag klev upp 04.30 imorse, promenad, skjutsa till skola/dagis, jobb till 14.30, hämta på dagis/skola, fixa middag till barnen, iväg till inpuls, hem sen och städa, tvätta, duscha, middag till mig och kvällsfika till barnen och NU slängde jag mig i soffan och barnen har lagt sig.
Här stannar jag nog resten av kvällen!!!

Tanken var ju att jag skulle springa ett terränglopp i Boden idag men fick inte tag i barnvakt så det sket sig :(
Får ta det i Juli när nästa lopp är istället.

Imorgon ska jag och gratta Madde som fyller år idag så stort Grattis till dig gumman <3

Middag blev kycklingfärsbiffar, sommarsallad, gurka, broccoli och en avocadoröra på kesella :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: