Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Rastlös!

Kategori: Träning

Alltid när det börjar närma sig en ledig dag längtar jag så sjukt mycket!!
MEN när den väl kommer då blir jag rastlös haha

La mig tidigt igår vilket jag inte är van vid så efter 5h sömn tyckte min kropp att det var dags att vakna, enda problemet var att klockan bara var 03.15!!!
Låg vaken i nästan en timme innan jag lyckades somna om.
Klev upp 06.45!
Så mycket blev det med den sovmorgonen :)

Tog en promenad på 70min på fm, mötte upp Jenny på Waldorf för lunchdejt, gick hem och bytte om till gymkläder, körde bic/tric/mage i 1h.
När jag sen kom hem hade jag hur mkt energi som helst, inget att göra, blev rastlös!!
Så jag slängde i mig lite kesella, svidade om till löparkläderna och tog en 30min löptur i spöregnet!!
Rätt skönt faktiskt, fick göra av med lite energi och nu kan jag nog med gott samvete ligga och slöa i soffan ikväll ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: