Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kort blev lång

Kategori: Träning

Hade bestämt att jag skulle ta en löptur efter jobbet idag, när jag väl slutade var ju den motivationen som bortblåst och var inte alls sugen!!
Åkte hem och bytte om i alla fall, tänkte att jag tar en kort sväng, springer det jag orkar, det är ju bättre än inget :)

Men när jag väl kom igång var det grymt skönt, det gick lätt och jag hade bra musik i öronen!
Så det slutade med att jag sprang runt hela stan, 10,6km :) :)

Strax efter 17 kom Anna förbi, bjöd henne på middag, hjälpte henne slinga håret och fick en liten födelsedagspresent!!
Superfina snö örhängen, så tack gumman!!! :)

Nu har jag ätit "proteinglass" (proteinpulver, soyadryck, kesella och lite frön som sedan får tjockna i frysen)
Slökollar en film men ska nog sova strax!

Ledig imorgon så det blir en lunchdejt med Jenny på Olivers :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: