Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon!!!

Kategori: Träning

Herrejävlar vilken träningsvärk jag hade igår efter ryggpasset i tisdags!!!
Var näst intill orörlig och det var inga problem att ta en vilodag från all träning igår!!
Utnyttjade vilodagen fullt ut, la mig tom och sov en stund när jag kom hem från jobbet :)
Sen blev det sushimiddag och hockey på coop arena där Luleå plockade 3p !

Men idag är det slut på vilan!
Startade tvättmaskinerna när jag klev upp och sen blev det en 40min löptur.
Riktigt skön start!

Måste sen ge lite beröm till HMs underställ, köpte deras tröja som kostar hela 149:- och är superskön, funkar hur bra som helst!! man känner inte att man är svettig då den verkligen gör sitt jobb!
Så tummen upp för funktionskläder som inte kostar skjortan :)

Städa, tvätta klart, spinning, styrke och biobesök står sen på dagens schema!
Haha jepp jag är ledig OCH rastlös ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: