Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fattigare blev man!

Kategori: Träning

Storhandlade på morgonen och hela kalaset gick fan på lite över 1700:-
Herregud vad dyrt det är när man vill ha bra mat!!!
Kan säkert handla för under tusen kr oxå men då måste jag fylla vagnen med billiga skitsaker som inte har något bra näringsinnehåll!!!
Varför kan man inte sänka priset på nyttig mat och höja på skräpmaten?!
Svenska folket skulle må så mkt bättre då :)

Nåja jag betalar hellre extra för att äta bra mat än leva på korv & makaroner!

Rygg/mage på gymmet blev det idag med bl.a dessa övningar

Stående rodd
Sittande rodd
Smala latsdrag
Marklyft med fri stång
Raka marklyft med fri stång+hantlar
Plankan
Crunches i cable

PB i sittande rodd idag, med hjälp av dragrem :)
47,5kg

Nu ska jag äta upp min riskaka och sen hoppa i duschen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: