Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon!

Kategori: Träning

I helgen hade jag inflyttnings/födelsedags fest här!
Hade jättetrevligt med underbara tjejer :) Fick lite presenter, bjöd på paj, kollade hockeyn, drack vin och sen blev det utgång på Olearys.
Tyvärr fick vi köa i över en timme innan vi tog oss in!!!
Men man har inte roligare än man gör det ;)

På söndagen var jag lagom trött, låg i sängen och kollade tv, åt frukost i sängen och vid 14 kom barnen tillbaka :)

Fick ett presentkort på Stadium i lördags så igår shoppade jag lös!!
3 nya träningslinnen och ett par nya träningstights!
Lite ny motivation till gymmet ;)

Har just ätit en stor tallrik gröt, pimplar i mig kaffe och ska snart gå bort till Inpuls och köra rygg/mage.
Sen är det jobb till 20.15 som gäller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: