Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sockerhelg!!

Kategori: Allmänt

Har kanske inte ätit lika mycket men det har gått åt en hel del socker till helgens bakning ;)
Har smakat nån kantbit och låtit barnen avgöra resten, toppbetyg lät det som och om tom kanterna var goda så är förmodligen resten ännu godare!!

Den första blev en browniekaka med en glasyr på grädde och marabou helnöt choklad, riktigt seg blev den mmm :)

Den andra blev en kokoskladdkaka i långpanna med en samma glasyr som brukar vara på kärleksmums, jäkligt god den med!!!
Gjorde även en muslikaka med vit choklad på men har ingen bild på den.

Efter en jättegod middag hos min faster så ska jag nu se klart Breaking Dawn och äta proteinfluff, hittade min gamla blender i förrådet.
Idag blev enda träningen min morgonprommis pga tidsbrist, men imorgon kör jag igång igen på gymmet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: