Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mer problem....

Kategori: Allmänt

Efter frukosten och ett antal kaffekoppar bytte jag om, pluggade musik i öronen och tog en löprunda på 60min!
Försökte tänka på något annat än alla jävla problem som jag lyckas råka ut för....

Självklart gick ju inte bilen igenom besiktningen igår, den måste lagas för ett ex antal tusenlappar som jag fan inte har!!! Körförbud om en månad så måste lösa det på nåt jävla sätt....
Satt hemma igårkväll och lipa som en barnunge...utgifter hela tiden, dålig lön, sjuka barn = ännu mindre lön, tänk att ens ekonomi kan göra en så jäkla nere!
Man kämpar hela jävla tiden för att få det att gå ihop och när man lyckas skrapa ihop nån extra krona....nä då kraschar någon ens bil, måste köpa en ny som man dessutom måste spendera mer pengar på för att kunna köra!!!
Sen har man en bensinräkning som inte är att leka med för att JAG måste köra barnen till dagis långt åt helvete varannan vecka, får inte flytta dom till stan och får inte en krona av pappan...
Det går självklart ut över barnen...kul när dom alltid säger: Mamma när du har pengar kanske vi kan åka till Leos? Mamma kostar det mycket pengar att handla all mat? Tycker du det är jobbigt att vara mamma?

Jo ibland tycker jag det men det skulle jag aldrig säga och det beror inte på att jag inte älskar mina barn, det är allt annat som rör till det och tar på mina krafter och mitt humör!

Ett ekorrhjul som aldrig verkar stanna!

Nä nu ska jag äta upp min lunch och åka till jobbet...även om jag helst dragit täcket över huvudet idag och sovit bort dagen!!!

Nyttig el onyttig lunch? Jävligt gott var det i alla fall!!!




///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: