Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Formen på topp!

Kategori: Allmänt

Hade skitkul igår!!
Jag och Anna var hos mej först, lagade mat och gjorde oss iordning...sen vidare till Tuna på förfest hos några kompisar till Anna.
Lillebror var en guldklimp och skjutsade oss tanter till båten sen....av någon anledning var alla taxibilar bokade?!! Lagom med folk ute vilket betydde att dansgolvet var dansvänligt för en gångs skull...slapp slåss med massa galningar ;)
Träffade på lite folk från jobbet...vissa skulle börja 7.30!!! Vissa (som jag) hade turen att börja senare idag :P

Var lite smått besviken att MAX var stängt när jag skulle hem...när jag för en gångs skull ville ha en jäkla burgare!! Men men Keso och nötter fick rädda  mej istället =)

Formen är helt okej idag...dricker kaffe nu och funderar på en prommis men det regnar...ska man el inte?
16.00 är det dags för jobb och de kommer gå fint...tror jag ;)

  Skitgoda cider!!

 



                                Söta Anna =)

 Turkisk pepparshot i medicinkopp!

   

                                  

Nä mer kaffe blir det nu!!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: