Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Utedag

Kategori: Allmänt

Jag Jessi och Sanna packade med oss matsäck, stjärtlappar, hämtade mina föräldrars hund och åkte till Ormberget =)
Tyvärr försvann solen när vi kom dit...men vi (jag) fick upp en brasa, grillade korv & pinnbröd, drack kaffe och åkte lite i backen ändå...riktigt skönt att få frisk luft!

Nu är jag hemma och laddar för ett gympass, ny musik i Ipoden och en skål med Keso ska ner i magen =)









Luleå spelade en sjukt spännande match igår mot SKellefteå som dom dessutom vann!!
Herregud vad nervös jag var, tittade mellan fingrarna nästan hela matchen och när dom sen avgjorde i sudden så kunde man pusta ut!!!
Imorgon blir det match på hemmaplan och då jäklar ska jag hejja ;)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: