Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tacofriday!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Lite seg imorse när Julia väckte mej...som tur var ställde jag in rätt kanal på tvn igår kväll så hon kunde slå på tvn själv och jag fick ligga kvar i sängen ;)

Dagens planer....När batteriet till Ipoden är laddat så ska vi till gymmet, tänkte köra axlar och löpning...får se hur löpningen går då jag har fin fin träningsvärk i benen från gårdagens benpass....men jag brukar kunna bita ihop :P

Efter lunchen har jag lovat barnen att åka till Leos Lekland och när vi e klar där ska det inhandlas grejer till Julias kalas imorgon + ingredienser till Tacokväll...fan vad gott de ska bli!!!!!!!!!!
Behöver jag nämna ordet fredagsmys?!!! ;)



Här fyllde hon 3år lillgumman...oj vad hon vuxit sen dess!!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: