Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sockerchock!!!

Kategori: Allmänt

Jo igår blev det en jäkla massa godis...choklad och salta godisar åkte ner i min mage =)
Köpte Avatar igår och eftersom vädret var så dåligt och promenad var inte att tänka på så såg jag, Jessi och killen på filmen igen...den e så bra!!!
Nå kroppen kändes inte som den skulle när vi skulle sova...hjärtat klappade hårt och fingrarna var svällda.
Imorse när jag vaknade kände jag mej bakis och tung i huvudet och kroppen...
Resultatet av inget socker på veckorna och MASSA socker igår kväll.

Nåja nu ska jag dricka upp mitt kaffe och pallra mej iväg till gymet för att köra ben och cardio.
Jobbar sen 13-21.15 sista passet på vårat gamla schema, på måndag börjar ett nytt schema för alla anställda på Maxi...kul? Jo det blir en omställning med både för och nackdelar.
Återkommer med mer på måndag.



                      NU ----> 



///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: