Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sjuka barn igen!

Kategori: Allmänt

Ett i alla fall...Natalie har feber så det blir VAB-dag imorgon, så tråkigt när dom just kommit =(

Hämtade tjejerna vid 10 imorse på dagis och åkte mot Piteå för att träffa min mormor och mina kusiner.
Mormor har bilat upp från Gotland och åker hemåt igen i slutet på veckan.
Vi hann med en sväng på stan, där jag köpte nya leggings på Lindex, fick en top från Vila av mormor, örhängen och en ny ring hittade jag på ur&penn.
Julia fick sej en ny tuff keps från Lindex!!




Mina kusiner Rebecka och Linn =)

Efter en supergod middag (kycklinggryta med potatis & morötter i ugn) åkte vi hemåt, Natalie var så hängig och ville hem och sova.
Min planerade träning blev alltså inte av...men tur man har crosstrainern och hantlar hemma ;)
Nu äter jag lite Keso och snart blir det sängen.



Godnatt!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: