Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Julia har hostat halva natten och Natalie har drömt mardrömmar...känns inte som man sovit så mycket!!
Men det verkar som att Julia är feberfri just nu i alla fall...håller tummarna att den inte kommer tillbaka!

7.45 började dom hoppa på mej och ville ha frukost så det var bara att kravla sej upp =)
Risgrynsgröt, ägg och smörgås ville dom ha.
Kaffe ville jag ha hihi...nä jag gjorde min proteingröt till frukost sen.

2dl vatten
1dl fiberhavregryn
1 skopa proteinpulver
Funlight
1msk Psylliumfrön
2 äggvitor

Riktigt gott och mättande!!!
Nu pimplar jag kaffe så jag vaknar till liv!!



Dagens planer?
Gymet en sväng och troligtvis till Boden på em för att grilla hos några kompisar...men det beror på hur Julia mår!
Där emellan vette tusan, är sugen att gå på stan en sväng.....;)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: