Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

En ledig dag !!

Kategori: Allmänt

Tiden räcker inte till....
Jobbat sen onsdag förra veckan, ledig idag sen jobbar jag fre, lör, sön igen!
Har inte hunnit göra speciellt mycket förutom att träna och kolla lite tv på kvällarna.

Idag blev det morgonpromenad och sen en efterlängtad frukost, magen var riktigt hungrig då jag var för trött igårkväll för att äta nåt.
Har städat balkongen och rensat en massa gamla/trasiga leksaker från barnens rum.
Så nu får det bli lite värme så man kan sitta där ute =)



Barnens rum som det ser ut nu...måste ställa iordning allt tills dom kommer på lördag =)



Herregud vad saker dom har!!

Har grym träningsvärk efter mitt triceps & biceps pass igår de gillar jag =)
Idag blev det rygg på gymet och fixade ett jäkligt bra pass...hade världens energi när jag var klar och hade lätt kunnat fortsätta träna 1h till...men jag tog mej i kragen och åkte hem med killen istället.
Slängde i mej lite mat och tog sen en powerwalk på 50min :P

Ikväll kom Kusin Elin förbi på lite kaffe...hittade tom lite bullar i frysen så hon fick lite fika till...jag är så dålig på fika själv, kan ha massor i frysen men rör det aldrig, så det hinner bli typ frystorkat haha....

Nu häller jag i mej resten av kaffet, kollar tv och ska väl äta lite kesella snart som ett sista mål för dagen.
Jobbar 7.45-17 imorgon och sen blir det grilla hos mina föräldrar =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: