Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ormberget

Kategori: Allmänt

Hade planer på att åka till gymet ikväll men när det var så fint väder ute så åkte jag istället till Ormberget för att springa en runda.
Det är faktiskt första gången jag springer där, tänkte låta mina stackars ben vila från asfalten ett tag!!
Tog 5,4km spåret och det gick kanon, kul att se något nytt när man springer ;)

Hämtade ut mitt paket i förrgår där jag hade beställt en ny sporttop från BetterBodies =)



Så nu är den invigd ;)

Ska packa en väska nu och göra mej klar, sover i killens stuga inatt och hoppas på fint väder imorgon så jag kan mysa i solen innan jobbet.

///M

Kommentarer

  • Men hej! säger:

    Vilken tjej!

    Gärna mer sånna bilder!!!

    Man kan ju inte sluta titta :)

    super nice...

    Vi kanske kan ses? läste att din kille var ju borta;)

    2010-06-20 | 14:59:17

Kommentera inlägget här: