Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Grillmys

Kategori: Allmänt

På Björks igår.
Åkte dit efetr jobbet och tog först en långpromenad med kusinen, sen satt vi på altanen och njöt av det fina vädret!
När Nina slutat jobbet så blev det grillat, jordgubbar med glass till efterrätt och en massa skratt resten av kvällen.

Försökte övertala mina föräldrar att vi skulle åka till Spanien - Los Alcazares nästa år.
Jag, barnen, mina syskon, föräldrar, kusinerna och deras föräldrar, det hade varit på GRYMT roligt att göra en sån resa och Spanien är så jäkla härligt!!
Det lät inte helt omöjligt ;)







Nu sitter jag med en liten godispåse och slöar, är helt slut efetr dagens jobb!
Men dagens höjdpunkt var ändå att Tomas & Marie kom förbi med mina tjejer på jobbet så jag fick krama dom!!!
Imorgon väntar mer jobb 14-22.15 och sen åker jag nog till killens stuga och njuter av min lediga Måndag =)

///M

Kommentarer

  • Ida säger:

    Jaaaa, fy fasen vad kul! Jag är på! ;) Saknar dig o barnen men snart ses vi. Fan vad roligt. Och vad perfekt att du har semester samtidigt som mig! Pusss

    2010-07-08 | 19:44:03

Kommentera inlägget här: