Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Lördagsmys

Kategori: Allmänt

Mötte upp Jessi efter jobbet, handlade middag, kvällsmys och sen åkte vi till mej.
Kycklingsallad till middag och nu har vi fixat grönsaker med dipp och kollar Melodifestivalen ;)

           

Vi har skrattat en hel dek åt sista bidraget med Salem al Fakir...han låter ju som en 10årig pojke!!!
När han öppnade munnen och började prata så höll vi på att dö, väntade mej att han skulle börja sjunga Bumbibjörnarna på Scen hahaha...
Sen är jag lite emot att man sitter vid ett piano så scen och spelar hej vilt...men man hör ju fan inte ens pianot!!! Varför ska man då spela???
Kanske är för att han inte vet vad han ska göra på scen helt ensam...tummen kanske kommer smygandes ;)
Nu ser jag att den där jäveln går vidare till Globen!!!!!!! Faaaaaaan..är det inte typ 18års gräns på att få delta?! Nä nu blir jag sur...Han suger!!!!!

Ska kolla film sen när detta e klart "The Ugly Truth"

                             

Har hört att den ska va bra så vi håller tummarna =)

Måste bara avsluta med en rolig bild på Julia!!
Hon sitter på toan och ropar på mej, när jag kommer in ser jag detta...



Julia med JULA katalogen i högsta hugg!!!
Frågar vad hon gör och hon säger att hon läser faktiskt! haha såg lite roligt ut när hon satt där med en jättekatalog och balanserade på toasitsen ;)
SÖTUNGE!!!!! Mammas =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: