Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Jobbhelg

Kategori: Allmänt

Då var det fredag igen...jobb hela helgen så jag vet då vad jag ska göra =)

Va med Jessi igår och spelade Tennis igen, löste medlemskort där så vi kan spela lite billigare.
Trodde inte man skulle vara så slut efter en timmes spelande som man faktiskt är!
Dessutom är det ju jäkligt kul så timmen bara flyger iväg!
På måndag morgon blir det att spela igen.

Sitter och äter frukost nu och kollar Vakna Med The Voice, klockan 9 ska jag vara hos frissan och färga håret, hon bokade upp 2-3 h eftersom det lär ta ett tag!!
Får väl ringa jobbet om jag inte är klar innan jag måste åka dit...börjar ju 12!!

Så mycket annat spännande har nog inte hänt tyvärr.....

Kan väl säga att jag börjar vara less nu på denna kyla och alla snö som kommer...usch!!

                      
                              Tjejerna på Storsand i somras

Ha en bra dag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: