Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Denna blev det!!

Kategori: Allmänt

                

Tog med mej barnen igår och gick in på Jan Hansson här i stan och frågade om mobilerna, han tyckte att W995 var en mycket bättre mobil om man är ute efter en musiktelefon, bättre kvalitet, mindre plastig och hade bäst ljud!
Han hade den i svart eller röd....svart e lite tråkigt och rött e snyggt så jag tog den =)
Har tjorvat på med den idag, lagt in låtar och testat kameran som är jäkligt bra!!

Denna bild tog jag idag på barnen.....



Så jag är nöjd än så länge!

Tjejerna fick va med mommo idag när jag jobbade, hon var ledig och jag slapp köra till dagis.
Handlade med mej fredagsmys på vägen hem, chips, dip och en liten påse godis ;)
Tänkte kolla på Lets Dance snart med barnen för killen ska iväg på jobb, får se om det blir som förra gången när dom startade ett eget dansgolv här i V-rummet ;)

Ledig imorgon och har funderat på om man ska åka till Leos ?!
Natalie har tjatat länge om att hon vill åka dit och det är ändå så tråkigt väder för att va ute, kallt och jävligt!!!

Ha en bra kväll!!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: