Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen hemma

Kategori: Allmänt

Fan vad skönt det var att sluta jobbet idag!!
Det har varit sjukt mycket folk i butiken så dagen har gått fort men då är man helt slut istället!!

Åkte till gymet imorse igen, 20min på crosstrainern körde sen lätt bröst och mage.
Nu blir det vila i helgen för jag ska jobba och hinner inte med så mycket annat.
Känns jäkligt skönt att jag kommit igång igen, känner mej piggare och har mer energi =)

Ikväll blir det Lets Dance och sen ska jag se en snyft-film ;)

                             

Köpte med mej lite naturgodis oxå, helt klart det godaste snackset, äter hellre det än vanligt godis för jag ÄLSKAR nötter =) Synd bara att det ska va så jäkla dyrt!!!!!



Får lite sovmorgon imorgon, börjar 13 och det ska bli skönt att få sova ut...om jag nu kan det, har de senaste dagarna vakna av mej själv kl 8 fast jag ställt väckaren på 9....

Nåja ha en bra kväll!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: