Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mina hjärtan!!!

Kategori: Allmänt



Cykeltur i söndags





Natalie kan själv =) =)
Lite sura miner när hon ska stanna för hon har inte riktigt lärt sej ännu utan kastar sej av cykeln haha...



Mina sötnosar!!
Saknar dom så otroligt mycket när dom inte är här...rummet är tomt och inga småfötter som tassar in på morron och vill se barntv....

Igår jobbade jag till 16.30, åkte sen hem för att äta middag och vila innan jag åkte till gymet.
Axlar och ett 40min cardiopass på crosstrainern blev det...kändes otroligt skönt att komma hem sen och ställa sej i duschen =)

Idag vette tusan vad jag ska hitta på...är ledig hela dagen, har gjort bort min morgoncardio på crosstrainern, duschat, ätit frukost, väckt killen, dricker en massa kaffe, kollar TV och svär över min benhinneinflammation som fortfarande inte är bättre!!
Ska åka förbi Apoteket en sväng idag och köpa Voltaren i tablettform oxå, har redan en kräm jag smörjer med men ska testa kombinera!!!

Nä nu ska jag ta på mej nå kläder och göra nåt vettigt =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: