Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mer fynd!

Kategori: Allmänt

Efter lite städande hemma drog jag med killen på stan för att kika runt lite.
På Gina hittade jag en tröja och ett grått linne (tanktop)



Den var ganska kort i modellen så ett längre linne var ett måste om man inte ska visa magen...inte riktigt min stil :P
Sen hittade jag ett par nya skor på rea =)



Har även bytt från vinterdäck till sommardäck på bilen så nu är det gjort!!

Kommer från gymet för en stund sen och det blev ett riktigt kanon pass!!
Biceps, Triceps, mage och avslutade med 30min på crosstrainern....energin jag hade idag var helt sjuk!!
Hade lätt kunnat kuta runt hela stan efter passet hahaha....
Men hem åkte jag istället och nu väntar jag på att DH ska börja.

///M

Kommentarer

  • Tess säger:

    Åh vad kostade jackan??? & skorna för den delen, d var ju oxå skit snygga:-)

    2010-04-28 | 09:26:37
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: