Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hurtig!!

Kategori: Allmänt

Kände mej i alla fall väldigt hurtig när jag vaknade imorse, jättetaggad på att åka till gymet!!
Lämnade barnen på Skurholmen och åkte till gymet för ett benpass kl 10.00...tänkte på alla "stackare" som ligger hemma och är bakis hehe...körde slut på magen oxå och kände mej jättenöjd med hela passet idag =)

Kusinen kom förbi igår och vi kollade film, Marley & Jag.
                                        
Åt en massa ost och kex, gott som tusan, det var längesen jag åt det!!!
Fick även vara chaffis igår kväll åt Pia & Jimmy som ville till Olivers och dansa =)

Min mage är SVINHUNGRIG och jag försöker sysselsätta mej med annat tills min nästa drink!!
Ska steka lite köttfärs senare och äta nachochips till....mitt mål mat idag och jag längtar!!!!

Ska väcka lillkorven Julia nu =)
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: