Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kollat på bebis och tränat =)

Kategori: Allmänt

Lämnade barnen på dagis vid 9 sen åkte jag till Tess för att titta på lilla Mira =)
Herregud vilken liten knodd!!! Fick tom äran att hålla henne....inte för att jag aldrig hållt en bebis haha...men lite ovant var det!

Så jäkla söt =)     Fick tom en bild med vakna ögon....hon bara sov när jag höll i henne!
Om jag är sugen på en till bebis efter att ha sett Mira.....Nope.....!!!
Känns som min kvot e fylld och de höll Tess med om =)

Sen blev det gymet!
Grymt bra pass idag även om jag började må illa på slutet...men de gick över, var ju trots allt där 2,5h!!

Uppvärmning....intervaller på crosstrainern i 15min.
Triceps...körde totalt slut på dom, fick tom hjälp av en snäll kille där inne med de sista reps med curlstången =)
Bröst....4 övningar, även där allt jag orkade!
Tungt benpass, utfall med hantlar, framsida & utsida lår i maskin, knäböj, djupa knäböj och vader i smithen....körde max där och jag lovar att benen skakade på slutet, men bara bita ihop =)
Magen....3övningar som tog mest på nedre delen....där man vill att de ska ta ;) (det var efter de jag började må illa!)
Sen avslutade jag med löpning i 10min.....så nu är jag död!


Skyndade mej hem för att få i mej nå mat......blev nog lite för länge mellan frukosten och detta mål....7h =(

Nu ska jag bara duscha och sen hämta barnen på dagis =)

Höres

Kommentarer

  • Ida säger:

    Fan vad du är duktig som tränar som en gnu. Man får ju inte lite prestationsångest. Eller träningsångest kanske man ska säga.. Men promenerade idag iaf ;) Haha. Fint tapetseringen blev!

    Kul att ses imorrn, hela Anderssongänget samlad. Minus Emmy då :)

    Puss o kram

    2009-05-07 | 21:50:48

Kommentera inlägget här: