Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sötaste tjejerna =)

Kategori: Allmänt

Nu har mina föräldrar varit här och gett tjejerna lite paket....Julia fick en ny jacka =)

                                             Pappa & lillebror
Julia testar N klämmor =)
Varsin ny pyjamas fick dom oxå =)
Av Ida fick Jullan en söt klänning och en tröja...Natalie fick oxå en lite present av Ida, armband och hårklämmor.
Nu har barnen somnat och Ida har åkt hem....så nu sitter man här hemma själv med datorn i knät och småkikar på lyxfällan.
Internetbank-dosan ligger och blänger på mej...suck...måste nog fixa räkningarna nu men jag vill inte för jag vet att det går plus minus noll denna månad....vilket innebär 0:- på kontot när jag väl betalat allt!
Måste jobba mer och inte vara sjuk....ska ta extra pass varje lediga dag nästa månad plus jobba en extra helg....så då vet ni vart mina timmar går i April...på ICA MAXI =)

Imorgon blir det jobb till 18.30 sen fixa lite middag med Jessi =)

Trevlig kväll!
Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: