Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen tränat!

Kategori: Allmänt

Gud vilken ångest man haft efter helgens svullande och partaj, så idag var det bara att ta sej i kragen och pinna iväg till gymet!
Körde 40min på crosstrainern och sen 45min styrke...biceps och rygg, ett riktigt bra pass och var helt slut i armar och ben när jag var färdig. Kom till och med ihåg att stretcha efter cross-t, mest för att mina vader höll på att dö av syrebrist el nåt haha....
Sen var det bara att åka till mina föräldrar för att hämta linsvätskan som jag glömde där igår....fick med mej linskopparna av någon anledning! Kan ju bero på att man inte var riktigt i form?!
Tankat bilen gjorde jag oxå....gud vad tiden drog iväg innan jag var hemma!
Sötnosarna

Nu ska tjejerna vara hos deras pappa en vecka medans jag kommer jobba häcken av mej....tog på mej lite extra i veckan och insåg nu att jag kommer få ihop 49h denna vecka!!!
Men det kommer gå bra plus att jag behöver pengarna!!!
Nu är det bara att hoppa i säng så man orkar upp på jobbet imorgon =)
Puss o Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: