Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Lördag!!

Kategori: Allmänt



Godmorgon!!
Man vaknar till sol ute och en solstråle till unge =) Natalie somnade om på morron så jag och Julia har suttit här på inglasningen och myst!
Igår när jag lagt barnen och kände mej proppmätt på godiset jag ätit med dom så kände jag att det var dags att röra på sej!!!
Bytte om och tog mej en löptur på 50min, riktigt skönt och skorna e toppen =)
Vägde mej på morron....huvva!!! Det blir att ta sej i kragen sen när man kommer hem med träning och mat!!!!!

Idag ska vi hålla oss här hos morsan, stötte ju på Natalies bästa kompis Amanda med familj från Smedsbyn igår på Kneippbyn!!! Sverige e bra litet ibland =)
Bjöd i alla fall hit dom idag så kunde barnen få leka och bada, Nadja skulle höra av sej ifall dom skulle komma men det lät som att dom var sugna =)

Eftersom vädret kommer va toppen hela nästa vecka oxå så kommer vi nog boka om biljetten hem till tors =)
Imorgon har morsan bokat in klipptid åt oss så nu får jag äntligen det gjort!
Måndag kommer vi lämna in min bil på verkstan så får grabbarna göra en fullservice på den =)
Måste hinna till stranden nån dag, gå ut och käka, äta glass på hamnen, träffa lite gamla kompisar och gå på stan!
Fullt upp här nere =)

////M

Kommentarer

  • Ramona säger:

    Attans va synd att jag inte är nere på ön nu..

    Hade varit hur kul som hellst att få träffa dig och dina två kids.

    Det var allt för länge sedan nu..



    Ha det toppen i solen på ön och gotta dig med alla Gotlands äventyrliga platser nu =)

    2009-06-27 | 17:04:02

Kommentera inlägget här: