Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fullt hus inatt??

Kategori: Allmänt

Lite irriterad jag blev när jag skulle tanka på JET och när jag stoppar pumpen i tankhålet så händer det nada!!!
Stod och svor för mej själv.....killen på andra sidan pumpen stod oxå och svor som en galning haha...jag frågade om det var han som snott min bensin, men han sa att nån annan jävel måste ha tagit den.....så det var bara åka och tanka några liter på statoil istället!!!

Hann bara in genom dörren så plingade det på och 3 hotta tjejer stod utanför med händerna fulla med väskor och sysytempåsar hehe.....
Ida, Elin & Emmy sitter nu och fixar sej och dricker alkohol......

Nu kommer kusin Erik oxå med sin kompis.....
Tror Ida & Elin ska komma hit och sova inatt när dom supit klart.....om dom nu hittar hit hahaha

Ida den lilla jäveln hade ju tagit med sej sina nya skor och jag var tvungen att prova!!!!!!!
 Om man bortser från mina träningsbyxor då.....så jäkla snygga skor!!!!!!!!!!!
Jag har pussa lite på dom oxå innan jag lämnade över dom igen till en nervös Ida ;)

Nu ska jag va social med främmandet!

Höres
//M

Kommentarer

  • Ida säger:

    Haha men de var fan inte helt lätta att gå i. Definitivt om man ska vara lite på lyset ;) Eller rättare sagt om det blir för mkt att det goda så kan det bli svårt.. Fan vad härligt ni ser ut o ha det på Gotland men det är ju alltid underbart fint där oxå! Känns ju som utlandet :)

    Ses när ni kommit hem.

    Pusspuss

    2009-06-25 | 23:43:04

Kommentera inlägget här: