Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vilken dag!

Kategori: Allmänt

Var till VC kl 14 och fick där ta ett nytt cellprov...kul, dom ville tydligen ha det då jag hade en infektion för att se att det inte var några förändringar...så nu får jag gå och vara nervös i en hel vecka!!

Sen var det raka vägen till Smedsbyn för att hämta barnen....som jag sa tidigare så snöar det ju en hel del och smedsbyvägen var halvt igendriven!!
Skulle hämta barnens stolar uppe hos Tomas men den vägen ver översnöad så det var inte att tänka på att köra upp dit!! Arg som ett bi ringde jag Tomas och sa att han får fixa det.....hans morfar lovade att komma och skotta så jag tog mej upp.
Hade lovat Tess att jag skulle köpa nå grejer åt henne och komma förbi med dom så jag gjorde det medans jag väntade....bara det att vägen till Tess såg ju för F*N likadan ut!!! Mitt tålamod tog slut och jag tog sats med bilen haha...svängde upp på hennes gård med en halvmeter snö över huven och såg absolut ingenting!!
Lämnade sakerna och rabblade sen en massa saker som "snöhelvete" "jävla Norrland" och "våga hata vinter" innan jag tog sats igen för att ta mej därifrån!!
Vägen var nu plogat till Tomas och jag funderar på att skicka en faktura till han för att jag fick skotta mej in i hans garage ;)


Nåja nu är barnen hemma hos mej och imorgon blir det att vara hemma med en snorig och hängig Julia!
Julia är verkligen grinig och jävlas allt hon kan med Natalie, de blir en tidig kväll för dom!!
väntar på matNatalie kollar i sina nya/lånade böcker

Bye for now...

Kommentarer

  • Mia säger:

    Visst kan man svära på snön...hur jävla mycket snö finns det egentligen?! Men jag brukar tänka på hur vintern ser ut på Gotland när jag svär som allra mest...då är faktiskt det mycket bättre här uppe. Åker till Gotland på torsdag förresten, har inte varit där på över ett år. Kram

    2009-02-24 | 10:40:28
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/mianoah

Kommentera inlägget här: