Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Skitdag....

Kategori: Allmänt

Denna dagen fick jag börja med en 1g panodil och kaffe....jävla mensvärk som jag vaknade med, kommer bli en jobbig dag då jag jämt känner mej nere när jag får mens =(
Men jag ska i alla fall ta mej iväg till gymet efter jobbet ikväll.....!!!
Fortfarande kallt ute, lite less jag börjar bli nu....men jag kanske har fått med mej en kompis till Abisko nu så jag ser fram emot en fjälltripp i mars/april med barnen!

Nästa vecka kommer mina kusiner Ida & Elin upp från Umeå, dom ska sova här från tors-söndag och på lördagen blir det nog middag och sedan utgång, ska bli så kul att träffa dom =)
Har även bett dom vara barnvakt på fredagen då jag jobbar så slipper tjejerna vara på dagis....kommer säkert gå superbra =)
Nu ska jag göra mej klar för jobbet....
Bye Bye

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej!

    Det är ingen fara, man kan ju inte hinna med allt. Dygnet har ju trots allt bara 24 h! :-)

    Jo, hörde ju att det skulle vara pubkväll. Björn ringde till Dennis, men Dennis ides inte fara. Såg dina bilder också. :-) Hade ni kul då? :-)



    Ta hand om er, så ses vi en annan dag! :-)

    Kram

    2009-02-18 | 18:55:49
    Bloggadress: http://www.nogg.se/LinJak

Kommentera inlägget här: