Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Pärlan e tillbaka!!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit en sväng på gymet men det blev ett sååå dåligt pass!!
Hade inte hunnit äta något innan och hade inga krafter....gud vad irriterad jag blev, sprang 20min och skulle sedan träna biceps men orkade inte ett skit så dagens pass kan vi väl stryka från denna vecka!

Sedan har jag jobbat några timmar...lugn kväll på jobbet och möttes såklart av snöstorm när vi skulle gå hem!
Fick ett sms att min bil äntligen var klar så det blev att tanka upp lånebilen och lämna igen den, sedan raka vägen till Smedsbyn där jag fick mej kaffe och hämtade min bil =)
Så nu hoppas jag verkligen att inget mer oväntat händer för då går jag i taket!!!
Har haft en bra dag...el jag har faktiskt haft min första dag på länge som jag känt mej på bra humör ( förutom incidenten på gymet då såklart ) hoppas humöret håller i sej nu ett tag
Kram och Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: