Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Jobb Jobb

Kategori: Allmänt

Jepp dags att åka till jobbet strax....har ingen lust idag men det är bara pallra sej iväg....får tänka på hur mycket pengar jag förlorar om jag skulle vara hemma!!!
Det börjar ju närma sej löning nu och det kanske de flesta gläds åt men inte jag....jag får bara ont i magen och hjärnan går på högvarv!! Är så beroende av hur mycket jag får i lön för att jag ska klara alla utgifter och ändå ha pengar kvar till mat osv.....tungt att vara själv, men jag visar inte sånt utåt utan håller alltid god min och säger att "Det löser sej säkert =) )
Nåja nog pratat om det....det blir säkert bra ;)

Har varit på gymet och det blev 35min löpning = 5,1km...sen tränade jag axlar, har ju som bestämt mej för att inte öka på nåt mer nu utan köra fler rep och fler set istället.....men lilla Madde kunde bara inte hålla sej när jag körde axelpress med hantlarna...var ju bara tvungen att testa tyngre hantlar och nog tusan gick det fint 4rep och 2 set fixade jag ju galant =) Nice!!!!
Sen blev det även, ben och vader i smith-maskinen och massa massa mage...hmmm skulle ju bara köra axlar men jag kan ju fan inte slita mej när jag är där!!!!! Störd el??!!
Men nöjd är jag och träningsvärk kommer jag visst ha imorgon haha!

Såhär grått och trist är det ute idag...snöar gör det oxå fast det kanske inte syns?!
Oj nu måste jag blåsa håret om jag ska hinna till jobbet i tid!!!!

SEE YA!!
XX

Kommentarer


Kommentera inlägget här: