Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Suck....

Kategori: Allmänt

(x) nedstämdhet under större delen av dagen så gott som varje dag
(x) klart minskat intresse för eller minskad glädje av alla eller nästan alla aktiviteter
(  ) betydande viktnedgång eller viktuppgång, minskad alternativt ökad aptit
(x) sömnstörning
(x) hämning av rörelser och tankar alternativt en allmän rastlöshet eller oro
(x) svaghetskänsla eller brist på energi
(x) känslor av värdelöshet eller överdrivna eller obefogade skuldkänslor
(x) minskad tanke- eller koncentrationsförmåga eller obeslutsamhet
(  ) återkommande tankar på döden, självmordstankar, planer på självmord eller självmordsförsök

Jag vet nu hur jag ska ta ett första steg mot att förändra min livssituation och försöka ta tag i mitt liv, för mina barns, min familj, min pojkvän och mina vänners skull!!
Trodde verkligen att jag börjat känna mej bättre....men de senaste dagarna har det börjat gå utför igen. Står och stampar på första trappsteget utan att ta mej vidare.

Har gjort en del små val redan och har en plan i mitt huvud hur jag ska klättra vidare på stegen och en dag må som jag faktiskt förtjänar, det fick min mamma och pappa mej att inse förra helgen!
När storhelgerna är över kommer jag göra en del telefonsamtal och fan fixa det här!!
Jag vill att mina barn ska se mej som en förebild och jag vill ge dom en trygg och fin uppväxt.
Dom är mina ÄLSKLINGAR och jag saknar dom så det gör ont varje dag dom inte är hos mej!!!


  

Nu ska jag hoppa i duschen innan jag ska sova....imorgon blir det mellandagsrea och sedan jobb  13-21.15

///M

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Sänder dej en stor KRAM..tänker på er ofta, ta hand om dej gumman!!

    /Victoria

    2009-12-28 | 22:43:05

Kommentera inlägget här: