Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Första semesterdagen!!

Kategori: Allmänt

Nu är det sista helgen innan jobbet börjar för de flesta...,men inte för mej :P
Fått sovmorgon idag till 8.30 och dricker mitt morgonkaffe nu.....=)
Igår ringde dom från dagis och sa att Natalite var hängig då jag fick sluta redan 13.30 för att åka och hämta tjejerna, men hon verkade då vara pigg när jag hämtat henne och idag verkar hon hur frisk som helst!!
Elin kikade förbi igår på kaffe, blev såklart att prata om resan hihi.

Nina och Emmy flyttar till Oslo direkt efter Spanien så ikväll blir det en liten avskedsmiddag för dom, barnen får följa och leka med Mikaela innan hon åker hem till Sthlm =)

Har ju glömt att berätta hur det gått med mitt försök att sluta snusa!!!
Började ju när jag gick på semester i Juni men det gick väl sådär.....Idag har jag inte snusat på 3v =) =)
Så man kan nog säga att jag lyckats!!!

1 Sept blir det att sätta igång med träningen och maten på allvar....längtar dit men först ska jag njuta av semestern i Spanien.



Massor att fixa idag så nu måste jag sätta igång =)
///M

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ha det nu så jätte bra, en liten respeng finns på ditt konto. Kram Mamma

    2009-08-15 | 11:32:22

Kommentera inlägget här: