Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ser fram emot helgen =)

Kategori: Allmänt

Nu har Ida & Elin lämnat halva sitt liv här hemma hos mej...dom ska sova en natt men av packningen att döma så såg det mer ut som en vecka!!
Har slingat Ninas hår här på kvällen och kollat på när brudarna gjort sej iordning och druckit cider....dom ska på nån spelning på Stuk ( studenthak).....själv stannar jag hemma med barnen och laddar för imorgon istället ;)
Ska åka iväg till gymet innan jobbet så de blir inge alkhol ikväll för mej!!


Nina                                     Ida                                      Elin

Barnen har då hållt igång hela kvällen...fick tvinga i säng dom kl 22!! Men dom somnade fort =)
Hoppas kanske på att dom ska sova lite längre än till 6 imorgon när det är lördag!!
Jag lär ju vakna när trion kommer hem inatt och ska försöka lägga sej i mitt sovrum och vara tysta hahaha.....nä det lär ju inte hända!!!
Jag med mina änglar =)

Fan vad kul det ska bli imorgon...hoppas vi får en bra kväll!!!

Nu ska jag hänga tvätten och sen sova....
Ha en bra fredagkväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: