Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kvällstime =)

Kategori: Allmänt

Hämtade barnen och åkte sedan direkt tillbaka till Maxi för att handla...fanns inte mycket till mat i mitt kylskåp!!
Lunchen på jobbet bestod av det som fanns i mitt kylskåp...sallad, avocado och sill...inte onyttigt men hallå vilken blandning?!
Nu är det fullt igen =)
Fixade Köttfärssås & Spagetti till middag...sallad till mej då såklart, sen har barnen badat och jag har försökt städa och plocka lite här hemma.
 Natalie kollar tv...Julia nybadad =)

Sitter nu och kollar på "Du är vad du äter" och ska fixa kvällskaffet =)
Imorgon blir det jobb till 15 sen kommer förhoppningsvis Nina hit och är med barnen en stund så jag får ta mej en löprunda!! Ida dyker nog oxå upp och ska fixa mitt hår =)

Måste bara visa vad Nina hade släpat hem åt mej från Thailand hahahaha....

En kapsylöppnare.....antar att ni ser vad det föreställer ?!!!

Nu ska jag se klart tv och slöa...är fan trött! Men jag har ju varit uppe sen 5.15 imorse!!

Kommentarer

  • Thomas säger:

    Haha.. Ja den får du nog bra användning för.. Nu kan du "öppna" både det ena o det andra.. Bara kände för att kommentera detta!! :oD

    2009-04-23 | 01:29:40

Kommentera inlägget här: