Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Heeeelg!!!

Kategori: Träning

Fick gå hem tidigare från jobbet igår eftersom jag på morron, el redan på torsdag kväll hade känningar i nacken.
Så igår när jag vaknade var jag sjukt stel i nacken, typ nackspärr?!
Kunde vrida lite åt sidorna men att böja huvudet framåt el bakåt var inte att tänka på!!!

Nåja idag kändes det faktiskt lite bättre så jag tog min morgonprommis, åt frukost, sen gick jag och barnen till gymmet.
Värmde upp med 25min löpning sen blev det benövningar som inte involverade någon stång på axlarna för att skona nacken :)
Fick till ett jäkligt bra pass ändå och avslutade det med några magövningar :)

Nu blir det laxgryta, sallad och hårdsmörgås till lunch.
Kl 15.15 ska jag och barnen se Modig på bio och efter det kommer Anna & Emilia hit för att sova över.
Tacos till middag och lite vin till oss vuxna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: