Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Inte igen!!!

Kategori: Allmänt

Jaha då kom nackspärren tillbaka:(
Kände redan imorse när jag vaknade att den var stel, mest på höger sida.
Men jag hade ju ett stängningspass på jobbet framför mig så det var bara att åka!

Efter 2h var jag så jäkla stel i nacken att så fort jag försökte böja huvudet framåt ilade det och jag blev helt kallsvettig :(
Det var bara inse att 7h till inte kommer funka!
Så nu ligger jag i soffan med stöd under nacken och hoppas att det släpper tills imorgon bitti!!!
Måste nämligen öppna 7.30.
I värsta fall får jag åka och fixa öppningen och sen ringa in nån som kan ta över.

Det värsta är ju att jag fan förlorar pengar på detta, inte direkt vad min plånbok behöver just nu :(
Alltid ska det vara nåt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: