Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sjukling

Kategori: Allmänt

Runt 8 imorse kom Julia till mej, hon kunde inte åka på dagis idag då hon har feber =(
Vi har myst i soffan på morron och sen åkte vi och storhandlade, fullproppad vagn och nu även fullt i frysen och kylen ett tag!

Jag ska snart åka och hämta Natalie på fritids, vi ska till Leos och busa lite....

///M

Första veckan snart slut!

Kategori: Allmänt

Dte gick över förväntan att jobba första veckan, bara 14-22 kvar idag sen får jag vara ledig imorgon plus att jag ska hämta tjejerna =)

Igår hade jag Jessica på besök, vi lagade kycklingsallad till middag och efterrätt blev detta :P

Kladdkaka, grädde och bär

Nu e jag vaken, försöker få i mej lite frukost innan jag ska till gymet...blir ett mixat pass med ben och rygg =)

Tidig kväll hoppas jag!

Kategori: Allmänt

Är jättetrött just nu men det kan ändras om jag fastnar här vid datorn för länge ;)

Jobbat till 17 idag och tog mej ut på en löptur direkt jag kom hem...35min tog det, sä jäkla skönt när man väl tar sej ut!!!
Funderar på om man ska hyra ett löpband i vinter istället för crosstrainer...då kan man ta morgonpromenader och springa när man vill =) =)

Såhär ser den ut från Cykelstället....

Promenera framför tvn på kvällen när det är snöstorm ute...me like!!!
Imorgon blir det vila från träning, kör ett styrkepass på söndag innan jobbet....sen är första jobbveckan och träningsveckan avklarad =)

Nu ska jag kolla ett avsnitt True Blood, äta kvällsfika när det är klart och sen sussa...börjar 7.30 imorron!!

Ledig dag

Kategori: Allmänt

Satt båtvakt med killen till 04 imorse så det blev att sova till 11!!
Tog en joggingtur när jag vaknat, åt frukost och sen åkte vi till storheden för att kolla på lite kläder till barnen.

Nya höstmössor

Tröja till Natalie

Till Julia

Hittade även ett par nya träningsbyxor, en träningstop och ett par leggings åt mej själv på Hm =)
Tyvärr är träningskläderna redan i tvättmaskinen då jag invigde dom på gymet för ett tag sen.

Men dessa kom igår och dom är så jäkla sköna!!!!

Film ikväll och sen jobbhelg...tror jag och Jessi skulle ha tjejkväll på lördag..kul!!! =)

hmmm

Kategori: Allmänt

Såg dessa byxor på en tjejs blogg och dom var så snygga och såg så jäkla sköna ut, har funderat flera dagar nu och beställde dom äntligen =)

Blev gymet på morron, mötte Anna och Emilia där så barnen lekte medans vi svettades ;)
Tänkte anmäla Natalie till en dansgrupp på gymet men det var redan fullt, hon tyckte jag kunde kolla när det startat för det är alltid någon som hoppar av...hoppas :P

Annars har vi inte gjort mycket, regnat hela dagen så vi har pysslat här inne, lagat lasagne till middag och köpt lördagsgodis från Godishuset =)
Barnen har badat nästan 1h i badkaret och snart ska dom gå och sova....själv blir det en film på 6an som börjar 21.00.
Sista semesterdagen imorgon...hujja, vill inte...så mycket jobb och sååå lite semester!!

Sweet

Kategori: Allmänt

Någon söt kom smygande med denna åt mej =)
Tack älskling!

Nytt

Kategori: Allmänt

Köpte ju ett ekbord från Jysk på rea tidigare i somras och idag köpte jag stolarna =)
Måste bara olja in bordet, barnen har en förmåga att kladda lite när dom äter ;)

Fick även 2 extra stolar och en iläggsskiva av killen och hans föräldrar i födelsedagspresent...sweet!!!

Varit på gymet idag och träningsvärken kommer smygande...hujja!!
Imorgon blir det ett pass till när jag och tjejerna vaknat till liv =)

Godnatt!

Snart jobb igen...

Kategori: Allmänt

Sista 2 veckorna gick alldeles för fort och nu känns det som att sommaren är över då det varit minusgrader!! på en del ställen här uppe =(
Fick en sista dag på Aronsbadet i söndags sen har vi solat på balkongen där det varit vindstilla =)

Igår åkte vi till Linda i Boden för att hämta min smycken som jag beställde på hennes smyckesparty, blev även bjudna på middag innan vi åkte hem.

Armband, halsband med ett smycke till och en ring...jättefina smycken!!!

Idag har det inte hänt så mycket....promenerade på morron och när Julia sovit middag åkte vi runt i stan och kollade bilar....vill ju ha en ny men är tyvärr för snål just nu, har väl inte hittat nån som jag verkligen vill ha heller så jag avvaktar ett tag till =)

Killen jobbar ikväll så jag tänkte få barnen i säng om ett tag och se säsong 3 av True Blood framför datorn!!

Nåja på återseende!!

Ska jag? Ska jag inte?!

Kategori: Allmänt

En -07 V.70 med ett nice pris till mej....

Eller en -02 BMW...roligare att köra och snyggare men samma pengar som volvon och den är ju bara 3år gammal!!
Hmm...ska jag byta? eller inte...börjar va less min lilla rostpärla ;)
Blir ju lite mindre pengar varje månad...gahhh jag hatar när man hittar nåt man vill ha men inte riktigt kan köpa det!!

Thinking thinking!!!

Storsand

Kategori: Allmänt

Igår var jag, Ida, Elin, Kalle, Nina och barnen på Storsand en stund innan barnen skulle till sin pappa...blåste lite men skönt att få slappa lite =)

På kvällen åkte jag till syrran och kollade film....Brothers, en riktigt bra film!

Idag var det nog varmaste dagen under min semester och när barnen kom tillbaka från sin pappa tog vi med oss Nina och åkte till Storsand igen, tog t.om  årets första dopp :P
Riktigt skönt väder, varmt och vindstilla!!

16.20 hade vi lovat min kusin Linn att vi skulle kolla på hennes fotbollsmatch som spelades här i G-stad, duktiga tjejer som vann med 2-0

Linn till vänster om bollen =)

Nu ska jag lägga Natalie, (Julia somnade framför tvn för en stund sedan) sen tänkte jag fortsätta se True Blood!!!

Morron Morron

Kategori: Allmänt

Just ätit en skål flingor med mjölk och funderar på stranden med barnen idag...
Lite dismoln på himlen just nu så vi avvaktar en stund till =)

Tjejerna åker till sin pappa idag för att sova en natt...undra vad man ska hitta på?!
Ingen utgång för gänget åker till Piteå, plus att barnen kommer tillbaka imorgon mitt på dagen....blir väl en kväll med mej själv hemma i soffan och nöta min nya serie...True Blood!

SMILE!!!!!

Lite bilder...

Kategori: Allmänt

Orkar inte skriva långa inlägg så lägger upp lite bilder på vad vi gjort de senaste dagarna...

Bl.a Middag på Allstar, party med utgång på färjan, strandhäng på Lulnäsudden, grillning på Björks med supergod blåbärspaj till efterrätt!!
Sagt hejdå till Emmy som åkte i måndags och Jacob som åkte imorse till Spanien.
Jag och barnen har varit i killens stuga sen i söndags och ikväll ska vi till Linda i Boden och hälsa på.

Lite mulet när vi kom!! Men det sprack upp =)

Blåbärspaj BIG size :P

Julia vilar middag ute =)

Hela Ligan på stan i helgen....

Fan vad skönt det är med semester!!!!