Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ledighet = Aktiviteter!!

Kategori: Träning

Igår blev jag bjuden på Luleås hemmamatch med en plats i en Loge :)
V.I.P band runt halsen, 2 glas vin och ett Luleå som tyvärr förlorade, men kul var det i alla fall!

Idag började jag morgonen med 80min PW, åt grötfrukost, gick ner på stan en sväng för att lämna Natalies skor till Marie och köpa en glasuggla åt en kompis som inte hann göra det :)

Sen var det bara byta om och ladda för löpning!!
Jag har svårt att innan löpturen bestämma hur långt el hur länge jag tänkt springa.
Brukar tänka ut hur jag ska springa till en början och sen får benen och kondisen bestämma resten :)
Idag blev det i alla fall en runda på 11,7km, jätteskönt springväder och fram till 9km gick det jättelätt!!
Sen började benen bli trötta så det var bara att bita ihop och kämpa sista biten :)

Nu ligger jag nyduschad i soffan och tar igen mig lite, ska fixa mig lunch snart och invänta att Madde slutar jobbet så ska vi köra ett bic/tric pass på gymmet.
Får se hur det går då jag har rejäl träningsvärk i rygg, bröst och axlar sen senaste passen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: