Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Piller

Kategori: Allmänt

Var till läkaren med nacken idag, han hittade då ingen låsning utan sa att det sitter i muskulaturen.
Så jag fick naproxen utskrivet och ska försöka röra huvudet för att musklerna ska slappna av så värken försvinner.
Frågade ang träning haha såklart ;)
Han tyckte väl jag skulle undvika övningar som gör ont i nacken (kunde jag ju räkna ut själv) Men i övrigt fick jag träna så länge det känns okej, bättre att hålla igång än att ligga stilla och det passar mig utmärkt!!! :)

Mitt nya favvokvällsmål just nu!!

Vispa kaseinprotein och kanel med vatten till en tjock kräm.
Blanda i lite keso, äppelbitar, frön och hackade naturella nötter Mums!!!!
Några koppar Te till det såklart ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: