Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Energilöst gäng!!

Kategori: Allmänt

Hade en superkul kväll med gänget igår, första stället vi var ut på var inte riktigt våran stil med Jazz-musik !!
Så jag och Ida (tanterna i gänget) fick övertala vakterna på nästa ställe att släppa in resten av gänget som inte fyllt 25 :)
Annan musik, roligare människor och karaoke till Emil & Maries förtjusning haha ;)
Nattmat på max sen taxi hem till sängen!!!

Denna dag har varit händelselös, vågar knappt erkänna att jag för första gången i hela mitt liv kramat toan på förmiddagen!!!
Så dålig brukar jag aldrig vara dagen efter, men iom att jag väldigt sällan dricker så mycket får det väl den effekten antar jag, el så beror det på åldern ;)?!
Var inte heller ensam om detta fenomen denna morgon!!!

Nåja vi hade jäkligt kul igår tillsammans :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: