Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Boored!

Kategori: Allmänt

Supergod lunch på Bistro norrland, vegetarisk biff, med klyftpotatis tog jag :)
Kom hem och orkade inte laga något avancerat så det blev en sallad med tonfisk och ett glas vin ute i kvällssolen.

Men nuuu är jag rastlös, sitter och väntar på att fotbollen ska börja, över en timme dit ju!!!
Köpte jordgubbar efter jobbet som jag ska gå lös på alldeles strax, orkar inte vänta längre nu ;)

Tur man ska jobba resten av helgen så har man ju något vettigt att sysselsätta sig med, alldeles för tråkigt att sitta själv en fredag kväll men orkar inte åka någonstans nu!!!

Kommentarer

  • MR säger:

    Har du tråkigt och vill ha sällskap kan du alltid höra av dig till mig:-P

    2012-06-16 | 19:27:41

Kommentera inlägget här: