Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Helgen över!

Kategori: Allmänt

Jaha....då var det snart dags för att jobba igen, gillar inte söndagar dom känns så deprimerande, långtråkiga och jobbiga!!

Lillebror kom och hälsade på en sväng idag innan han skulle hem till Umeå igen.
Fikade lite och spelade Fia med barnen =)



Tog sen en promenad till affären för att lämna igen filmen, konstaterade att det fortfarande var
lika jävla kallt ute -27 grader!
Kändes som att kinderna skulle trilla av när man kom in i värmen igen!!

Till middag blev det Kyckling som jag la i folie, rörde ihop passerade tomater, en klick lätt creme fraiche, massa basilika, oregano, örtsalt och hällde det över kycklingen, sen in i ugnen ca 40 min =)
Kornris och kokta grönsaker till det.



Passar på att tvätta och städa idag så jag slipper göra sånt i veckan när man ska jobba!
Blir säkert att sova nån natt hos L oxå =)

Vilodag från gymmet idag...behövdes då jag inte haft det på hela veckan!
Men imorgon kl 10 är jag på plats igen =)


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: