Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Goodmorning!

Kategori: Allmänt

Har varit duktig och lagt mej 22-22.30 nu både tis och onsdag....men inte fan e man piggare när klockan ringer 05.50 för det =(
Idag har jag dessutom långpass på jobbet 7.45-17.00 sen ska jag träna och sola en stund...sen är det väl bara gå och lägga sej när jag väl kommer hem!

Har lyckats sträcka mej el något i ena låret, gör ont när jag går och tror inte det kommer funka att springa idag som jag tänkt!!! Får försöka vila till på söndag och köra crosstrainern idag istället.....booooring!

Lite uppdates om V-ås....
Hade en sjukt rolig helg med superhärliga tjejer!!
Utgång på "Blue Moon Bar" både fredag och lördag....på lördag hann vi även med efterfest till kl 05 på morron!!
Gick på stan en sväng på fredag och lördag...hittade mej ett par ursnygga jeans på Bik Bok och ett par nya tygskor från Dinsko.
Söndagen var väääldigt lugnt...Jag, Elin,Kalle och Ida låg i soffan hela dagen och slöade =)
Elin och Kalle åkte hem söndagkväll men då jag skulle åka först på måndag så hade vi lite mys på kvällen med film och massa gott ;)

 Jag och Ida

 Elin & Kalle

                                        Kusiner!

Bakismat på SpicyHot

                                   



                                                Kalle,Elin,Linda



 
Våran kusin Daniel var i V-ås och gjorde praktik (är från Piteå)

                               


Kollar på Sverige-Norge i HockeyVM =)

 Slitna på Söndag...


Svullade massa gott på söndagkväll :P



Älskar bilderna som Elins kamera tar...vill oxå ha en sån!!!!!

Nä nu måste jag packa klart träningsväskan och åka mot jobbet!!


///M


Kommentarer


Kommentera inlägget här: