Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Dagishäng...

Kategori: Allmänt

Idag hade dom "sommarfest" på dagis....kändes lite kallt för att kalla det sommarfest haha...men man bor ju i norrland!!
Grillade korv med barnen, hade picknick på en filt, lyssnade på barnens sångtalanger och drack kaffe, sen höll vi på att frysa ihjäl!!

 Julia i svart mössa till vänster



                           Stortjejen!! 

  Stor & Liten

Väl hemma blev det bad för tjejerna som frös och luktade grillrök!!
Kvällsfika på det sen sängen =)



Jag pysslat ihop 4 matlådor så jag klarar mej imorgon och på lördag då jag ska jobba...
Lax med Haricot Verts...

                                  

Imorgonbitti tänkte jag ta mej ut och springa innan jobbet....det sjuka är ju då att jag måste kliva upp 04.00 haha...men om jag lägger mej i tid ska det gå fint!!
Efter jobbet blir det ett styrkepass när jag hämtat tjejerna och sen HEM för att ha lite fredagsmys....trist bara att jag måste upp och jobba på lördag, men jag får offra en ledig lördag för plånbokens skull!!

Nu blir det soffan, TVn och kvällsmat för mej!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: