Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Helgen som var...

Kategori: Allmänt

Natalies skolavslutning, brorsans student, vindrickande, utgång på färjan, strandhäng, grillat i stugan och ett djävulspass på jobbet...jo det hanns med en hel del och kul har det varit =)

Lite bilder.....



                                                                 



                                                                  



                              


Familjen Andersson minus Nina.....=(

                Färjan...



                           

                        

 Stugan...

                                  Malin och Åsa...

Lördagkväll var jag helt jäkla slut och somnade tidigt!!!
Jobbade sen hela söndagen, stressigt som fan så jag var ungefär lika slut igår kväll oxå, tog dock fram reservbatteriet och begav mej ut på en jävligt härlig löptur...8km fick jag ihop =)

Idag har barnen åkt till sin pappa, jag har jobbat till 17.00 sen åkte jag med L till gymmet för ett Bröst/Triceps pass, skönt att få träna nu när man vilat ett par dagar från styrke!

Morgondagen blir jobb till 14.30, gymmet och sen blir det en löptur på kvällen !!  =)


Dags att sussa snart!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: