Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Glad Midsommar!!!

Kategori: Allmänt

Somnade runt 22 igår så imorse var man pigg och glad =)
Fixade frukost åt barnen och drog sen iväg på en löptur...varvade löpning 10min PW 4min och det tog ca 60min.
Sprang ju både fart & backintervaller igår på bandet så ville inte köra så hårt idag med löpningen, en alldeles lagom tur var det =)



Sen en välförtjänt dusch och frukost på det!!

Nu sitter barnen och tjatar på att vi ska åka till Björks....men mamma e seg haha, el ska väl erkänna att jag inte ids stressa för jag har fan semester nu!!!!!!!
Vi ska i alla fall vara på Björks med familjen, äta gott, dricka snaps och spela kubb om det inte ösregnar!!



                                      

Hade ju varit kul att få ha nåt mer somrigt på sej på midsommar...men detta är norrland där varken vädret el myggen tillåter sånt lyx!!

Ha en trevlig midsommar alla och ta det lugnt med snapsen ;)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: