Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fredagsmys hos syster

Kategori: Allmänt


Elin, Emmy & Jag....bara Ida och Nina som saknas!!!

                               


Emmys kompis Christin kom förbi

Middag blev Tacopaj med sallad, grymt god!!!



                                            

 Rosévin =)

                              



                               

Senare kom min sötnos förbi med hans kompisar....



                                        

 Elin i ett nötskal!! ;)


Av någon anledning lyckades jag kasta vindunken i Emmys skalle....skulle humpa den men kanske blev lite för hårt?! Sorry sis!!!! =)

Idag blev det morgonprommis på 65min...fortfarande lite ont i halsen så jag vågar inte springa ännu!
Har även åkt på ögoninflammation!!! Men idag ser ögonen lite bättre ut så hoppas det är över snart!
Efter jobbet blir det gymmet med darling =)

///M



Kommentarer


Kommentera inlägget här: